Tarieven

SERVICE AAN HUIS:
Als men computer / laptop / randapparatuur problemen heeft dan komen wij die bij u aan huis oplossen, een telefoontje is voldoende om een afspraak te maken. U hoeft niet te slepen met zware apparatuur en soms is het nog beter ook als apparatuur aangesloten blijft zitten zodat de storing eenvoudiger te achterhalen is, mocht probleem bij u niet te verhelpen zijn dan overleggen we hoe we het gaan oplossen, voor u duidelijkheid en voor ons een tevreden klant.
Kirkels Systems hanteert voor een servicebezoek aan huis geen voorrijkosten, kunnen wij op locatie uw hardware repareren dan hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00
Mocht uw systeem zodanig stuk zijn dat wij deze mee moeten nemen dan zullen wij deze kostenloos bij ophalen en weer retour brengen, alleen geldend voor regio: Someren, Asten of geldend binnen een straal van 10KM gemeten vanaf Someren (Noord-Brabant).
Voor reparatie van uw systeem hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00

Tarieven voor installaties of her-installaties:
Een schone of her-installaties van Windows met gebruikmaking van uw Windows licentie key - Euro 65,00
Her-installaties met behoud van data (backup) - met gebruikmaking van uw Windows licentie key - Start tarief Euro 85,00
(Uw data kan zo corrupt zijn geraakt, dat wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hier eerst over informeren)

Tarieven voor draadloos internet voor thuis (WiFi):
Installatie draadloos internet (WiFi) met inbegrip van Router: vanaf Euro 75,00

Als bij een bezoek wordt besloten om de PC / laptop of randapparatuur mee te nemen voor reparatie dan worden alleen de reparatiekosten geteld, voor het retourneren vragen wij een bedrag vanaf Euro 15,00
Mochten de kosten naar onze mening te groot worden nemen wij altijd eerst contact met u op.

Het aanbieden van uw apparatuur via pakketdienst:
U mag uw apparatuur ook opsturen naar ons via een pakketdienst als DHL, TNT etc, dat kan natuurlijk ook, kijk hiervoor de geldende voorwaarden bij deze aanbieders.

Afhandeling van klachten:
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een reparatie of dienst die wij u geleverd hebben.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
W
ordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Diverse andere diensten:
Voor het aanleggen van netwerken is het beter contact met ons op te nemen daar wij dit graag van te voren met u willen bespreken welke middelen u hiervoor kunt aanspreken.
Wij geven ook cursussen (Word, Excel, MSAccess, Powerpoint, Outlook, Computergebruik) aan huis, ook hier van te voren afstemmen over welke mogelijkheden u kan beschikken en welke methode wij er op na houden.

Wij maken ook bedrijfspresentaties, logo┬┤s, verzorgen reclame en design.
Door gebruik te maken van professionele apparatuur ziet uw video / bedrijfspresentatie er gelikt uit.
Wij kunnen deze eventueel ook omzetten om deze bijvoorbeeld via uw website te laten streamen.
Ook dit willen wij graag van te voren even met u afstemmen.

Wilt u meer weten lees dan onze Algemene Voorwaarden.

Alle genoemde prijzen zijn Exclusief BTW