Heeft u vragen, aarzel dan niet te bellen!
..Tarieven..
SERVICE AAN HUIS:
Als men computer / laptop / randapparatuur problemen heeft dan kan er gekeken worden of die bij u aan huis op te lossen zijn, een telefoontje is voldoende om een afspraak te maken. U hoeft dan niet te slepen met zware apparatuur en soms is het nog beter ook als apparatuur aangesloten blijft zitten zodat de storing eenvoudiger te achterhalen is, mocht probleem bij u niet te verhelpen zijn dan overleggen we hoe we het gaan oplossen, voor u duidelijkheid en wat nog belangrijker is een tevreden klant.
Kirkels Systems hanteert voor een servicebezoek aan huis geen voorrijkosten. Als het probleem op locatie opgelost kan worden dan hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00
Mocht uw systeem zodanig stuk zijn dat deze meegenomen dient te worden dan zullen wij deze conform afspraak meenemen en weer retour brengen, we rekenen allen kosten voor het retourneren, alleen geldend voor regio: Someren, Asten of geldend binnen een straal van 10KM gemeten vanaf Someren (Noord-Brabant).
Voor reparatie van uw systeem hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00
Tarieven voor installaties of herinstallaties:
Een schone of herinstallaties van Windows met gebruikmaking van uw Windows licentie key – Euro 65,00
Herinstallaties met behoud van data (backup) – met gebruikmaking van uw Windows licentie key – Start uur tarief Euro 85,00
(Uw data kan zo corrupt zijn geraakt, dat er meer tijd nodig is, dan wordt er altijd eerst contact met u hierover opgenomen om af te stemmen wat te doen).
Tarieven voor draadloos internet voor thuis (WiFi):
Installatie draadloos internet (WiFi) met inbegrip van uw eigen router: vanaf Euro 75,00
Als bij een bezoek wordt besloten om de PC / laptop of randapparatuur mee te nemen voor reparatie dan worden alleen de reparatiekosten geteld, voor het retourneren vragen wij een bedrag vanaf Euro 15,00
Mochten de kosten naar onze mening te groot worden dan wordt er altijd eerst contact met u hierover opgenomen om af te stemmen wat te doen.
Het aanbieden van uw apparatuur via pakketdienst:
U mag uw apparatuur ook opsturen naar ons via een pakketdienst als DHL, TNT of PostNL etc, kijk hiervoor dan voor de geldende voorwaarden bij deze aanbieders.
Afhandeling van klachten:
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een reparatie of dienst die geleverd is.
Omdat Kirkels Systems klanten een optimale service wil verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de dienstverlening. Doe dit dan – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht indient zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Is daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Diverse andere diensten:
Voor het aanleggen van netwerken is het beter contact op te nemen daar dit beter is van te voren door te spreken welke middelen u hiervoor kunt aanspreken of bij u passen.
Kirkels Systems geeft ook computertrainingen/ cursussen (Word, Excel, MSAccess, Powerpoint, Outlook etc) aan huis, ook hier geldt dit van te voren af te stemmen over welke mogelijkheden u kan beschikken en welke methode wij hanteren.
Wij maken ook bedrijfspresentaties, logo´s, verzorgen reclame en design.
Door gebruik te maken van professionele apparatuur ziet uw video / bedrijfspresentatie er gelikt uit.
Wij kunnen deze eventueel ook omzetten om deze bijvoorbeeld via uw website te laten streamen.
Neem vrijblijvend eens contact om af te stemmen.
Wilt u meer weten lees dan onze Algemene Voorwaarden.
Alle genoemde prijzen zijn Exclusief BTW